سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا سرمایه گذاری در ترکیه امن است؟

?

این سوالی است که بسیاری از سرمایه گذاران قبل از شروع فعالیت های سرمایه گذاری در ترکیه می پرسند. ترکیه کشوری است که به دلیل امنیت و آزادی که دولت ملی به سرمایه گذاران داده است، همچنان مناسب ترین کشور برای انجام تجارت است.

اقتصاد ترکیه با موانع متعددی مانند بی‌ثباتی سیاسی مواجه شده است، اما ثابت مانده است و همچنان بستری امن برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند، بنابراین، تبدیل به امن‌ترین مرکز برای خارجی‌هایی می‌شود که ممکن است به فرصت‌های سرمایه‌گذاری علاقه‌مند باشند.

این کشور برنامه های اقتصادی مشخصی در کل این جهان دارد و بنابراین همچنان به پذیرش و ارائه شهروندی به سرمایه گذاران بالقوه برای شروع پروژه های خود ادامه می دهد.

واحد اصلی ارز در ترکیه، یعنی لیر، اگرچه در حال حاضر تحت تأثیر آنچه که امروز کل جهان با آن مواجه است (همه‌گیری) است، اما از آنجایی که اثراتی مانند نوسانات را به همراه داشته است، به پا خواهد شد و در نتیجه کمی ارزش خود را از دست می‌دهد.

با این حال، خارجی ها در حال حاضر با خرید ملک از فرصت خوبی در بخش املاک و مستغلات استفاده می کنند. این بدان معناست که با بهبود لیر، ارزش دارایی شما نیز باید افزایش یابد.

برای اطلاع از مزایای سرمایه گذاری در ترکیه کلیک کنید

بخش حمل و نقل که به عملکرد سرمایه گذاری املاک و مستغلات کمک می کند

در سال‌های اخیر، تعداد بیشتری از گردشگران در حال افزایش بوده است، که منجر به تقاضاهای بالاتر در رابطه با خرید ملک شده است، زیرا بیشتر گردشگرانی که از کشور بازدید می‌کنند علاقه به سرمایه‌گذاری دارند.حقیقت این است که ترکیه کشوری است که اقتصاد پررونقی دارد و موفق و همچنین در حال حرکت است. آیا می دانستید که ترکیه رتبه دوم را در رابطه با اقتصاد پررونق و همچنین رتبه 13 را در رابطه با رشد اقتصادی و استانداردهایش کسب کرده است؟ اکنون، ارقام آماری در سال 2018، باید برای کسانی که می‌خواهند به بزرگترین سرمایه‌گذاران کشور، ترکیه تبدیل شوند، اعتماد ایجاد کند و اعتماد ایجاد کند. در واقع، این یک جاذبه برجسته است!

سرمایه گذاری در ترکیه?

سرمایه گذاری در ترکیه

 

جمعیت شناسی و بازار عظیم در انتظار

من حدس می‌زنم که سؤال شما "آیا سرمایه‌گذاری در ترکیه ایمن است" تقریباً پاسخ داده شده است و می‌دانم که می‌خواهید بگویید "بله امن است!" صحبت کردن در مورد جمعیت در ترکیه باید تمایل شما را به ترکیه و سرمایه‌گذاری‌های پروژه‌های املاک و مستغلات از آنجایی که جمعیت زیادی دارد افزایش دهد. وقتی نوبت به داشتن بازار بزرگ برای مصرف کنندگان می رسد، سهم بیشتری دارند.

اگر علاقه مند به داشتن یک پروژه عالی و خرید ملک هستید، فقط بدانید که به دلیل وجود بازار بزرگ با مشتریان بالقوه، در مسیر یک فعالیت سرمایه گذاری مطمئن و موفق هستید.

جمعیت ترکیه بیش از 81 میلیون نفر است، این تعداد به میزان زیادی در استفاده از اقلام تولید محلی و همچنین محصولات وارداتی و پروژه های اقتصادی کمک می کند. برای ایجاد انگیزه بیشتر، تعداد زیادی از جمعیت را نسل جوان تشکیل می دهند که حدود 40 میلیون نفر زیر 30 سال طبقه بندی می شوند. هنگامی که این امر با آموزش با کیفیت و سیستم‌های فرهنگی ترکیب شود، کشور می‌تواند نیروی کار مطمئن و حرفه‌ای تولید کند که در حوزه املاک و سایر فعالیت‌های تجاری سرمایه‌گذاری بسیار ضروری است.

زیرساخت و سایر پروژه های غول پیکر ترکیه

می‌توان بدون اشاره به حیاتی‌ترین بخش کشور که نقش بسیار مهم و حیاتی در صنعت دارد، یعنی زیرساخت‌ها، از آن صحبت کنیم. میزان زیرساخت ها در کشور نتیجه کیفیت و استفاده از آخرین تکنولوژی است.این امر به ویژه در هنگام استقبال از روندهای فناورانه برای ایجاد پروژه ها و آغاز به برنامه های بزرگ کشور از طریق ساخت و ارتقاء امکاناتی مانند خطوط هوایی و پل های جذاب، به منظور تبدیل شدن به حرفه ای در رابطه با پروژه ها و نیز مشهود بوده است. در بازار رقابتی به عنوان مثال، ایجاد فرودگاه کاملاً جدید در استانبول یک دستور کار جذاب و دری باز به روی پایه گذاری سازمان ها و شرکت های خارجی در این کشور است.

در واقع این امر بر سرمایه‌گذاری‌های مجاور و همچنین ملک تأثیر گذاشته است که به معنای واقعی افزایش سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های منطقه مانند سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات است.

موارد فوق باید شما را برای باز کردن یک پروژه سرمایه گذاری کاملاً جدید در ترکیه باز کند. اقتصاد به شکوفایی خود ادامه می دهد و یک انفجار خواهد بود!

منبع:

https://vrgl.ir/3uyx5

?